Wednesday 22 May 2013

Perginya Si Jantung Hati :(

Assalamualaikum...

Tidak ku sangka, kepulangan ku kali ini tiada sambutan daripada si jantung hati, Mr. ASH..
Rupa2nya, Mr. Ash dah 2 minggu tidak pulang ke rumah... Kenapa aku tak tahu... Hmm... Bila dah balik, baru mak beritahu yang Mr. Ash sudah pergi.. Aku tidak pasti sama ada Mr. Ash masih hidup atau tidak.. Aku berharap dia masih hidup dan pulang ke sisiku... Sesungguhnya aku amat merinduinya... Rindunyer... Telatah nya, kegedikannya.. Aku sungguh terkilan kerana tidak dapat berjumpa buat kali terakhir saat aku pulang ke ibu kota... Hanyalah gambar nya sahaja pengubat rindu.. Tidak ku sangka.... Hal ini terjadi.. Mungkin ini masanya... Jika kau telah pergi dari dunia ini, tempat kau sememangnya adalah syurga.. Aku berharap kau tidak lupa akan aku dan keluarga ku... Kami amat menyayangimu Mr. Ash.. 

#R.I.P Mr. Ash.. :'(




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow me :)