Monday, 17 October 2011

Lalat adalah MUSUH ku!

Dah masuk 2 bulan cik diela tak post entry. Maaf la, sejak akhir2 ni cik diela tak bersemangat nak menaip. Entry raya pon takde buat. Tak pelah, biarlah. Takde siapa nak baca blog cik diela ni. (hampa)

Kali ni cik diela nak bercerita pasal LALAT or Flies (terbang :p). Di tempat cik diela kerja banyak lalat. Pelikk.. Tempat cik diela kerja bukannye kedai makan padahal stesen minyak kot. Dalam aircond pon ade lalat. Ishh. (dia pon nak sejuk kot). Orang keluar masuk kedai, lalat pon sibuk keluar masuk gak. Mencikkk!!


(lalat main piano. cehh)



Selalu ade kat kaunter lak tuh. Tak selesa dibuatnye. Pada suatu hari, ade sorang insan bergelar lelaki membayar minuman yg dibeli pada cik diela. Lalat bertebangan di depan mata. Lalu si dia bertanya, "tak mandi eh?" Grrr.. @^&*&^%*&@!! :@
Cik diela buat muke marah. Terus berlari mamat hensem tuh. (dongeng je :p). Dia pon gelak2. Ciss! Jatuh maruah cik diela gara2 lalat2 tersebut.

Ntah mane datang nye lalat2 tu. Kadang2 banyak, kadang2 sikit. Dah macam pasar dibuatnye. Sabor jelaa...

[Kena letak lampu lalat yg ade letrik tu satu mcm kat kdai makan] :l


1 comment:

aleen aiden said...

alin pon lately nih mcm smangat nk blogging tu mcm makin malap.agaga~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow me :)