Tuesday, 12 July 2011

Pelik tapi benar.

Tadi.. Cik diela pergi ke kedai membeli barang2 dapur. Cewahhh. Tapi cik diela pergi petang, ikan2 dan sayur mayur telah habiss.. Ini semua disebabkan cik diela bekerja di pagi hari dan pulang pada petang hari. Ish3.

Abaikan cerita di atas. Sebagai mukadimah sahaja. Huu. Apa yg PELIK nyer ialah.. Cik diela ternampak ade beberapa ekor burung (burung merbok kot, kurang pasti lah, huu)hinggap di atas sangkar burung tp tak bertutup, haiih, tak tahu nak explain camne. Camni ha..

*pic broken. :(


Tapi..burung2 tersebut tidak lari (terbang) ke mana2? Mungkin ini spesis yg jinak kot.. Yela, mungkin jugak sebab di situ lah sumber makanan mereka, so mereka akan kembali berehat di situ setelah penat terbang ke sana sini. Huhu. Memandai je cik diela nih. Hee.







P/S: kenapa ye semenjak2 ni ramai pulaks orang korea/jepun datang ke kedai mesra tempat cik diela bekerja...hmmm~

3 comments:

Apih El Nino said...

Kat sini pun ramai pelancong Jepun dan Korea. Hehe.

http://aniesandyou.blogspot.com said...

amboiii..bleh pinjam spek?

Kerana LiverpoolFC episode 1

Cik Diela said...

@APIH: yeke, kat mane 2? hee

@anies: boleh2, hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

follow me :)